HELL YES!

Sååå, idag kom hela Resistance videon ut. Och den är NAJS!




Och med tanke på att videon är inspelad på en konsert, kan vi vänta oss en dvd alá Haarp? I effin hope so.

Tänke också bara vise den här låten. Jag älskar den av någon anledning. Den är så lugn men har ändå så mycket känsla och ja, jag är medveten om att det där inte var logiskt.
 
Låten är från Editors nya skiva som heter in This Light And On This Evening. Den bästa enligt mig. Låten heter Like Treasure om ni inte såg det någonstans.

Jag funderar på om jag ska lägga in en till låt som en hylling till Hwimsey och The Lost Boys och bestämde mig för att göra det.




Jag tror inte att någon förstår någonting och det förväntar jag mig inte heller, men det är en bra låt. Eller låten är ganska medelmåttig men intro är bra som fan.

Okej, toodels.

Kommentarer
Postat av: linda

SVAR: Taccckk jonna :) !

ja du är mega super duktig :)

2010-01-19 @ 08:18:20
URL: http://lindainaction.devote.se
Postat av: linda

SVAR: jag vill nog inte åka... :(

2010-01-25 @ 19:32:41
URL: http://lindainaction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0