Bara några till...

Idag är det ju som bekant alla stjärtans dag. En högtid som jag inte uppskattar. I vanliga fall.
Men idag har vi fått eclipsecrack, något som inte inträffat förut. Jag la upp någrabilder innan och sa att jag inte skulle titta på fler bilder. Nu gjorde jag det i alla fall. Men det är ju alla hjärtans dag och skit så det var en engångs grej. Om man desperat måste se dem och inte vet någon hemsida som kan ha dem är man inte värdig.

Jag upptäckta att det fanns flera att se efter hoppet som vissa sidor gör. Jag hoppade, men ångrade mig. Jag VILL inte. Sen ångrade jag mig igen och kollade. De var NAJS. Det verkar som om Kstew har lärt sig att le mer.  
Jag ska vara stark och bara se trailern eller trailerna. Inget läckt eller filmat. Det ska bli mitt nyårslöfte. Bara bilder som blivit officiellt släppta.
Hur jag ska klara det är inte självklart ännu. Vampire Diairies kanske? Jo, om det inte skulle dröja till freaking 25 mars till nästa avsnitt!

Detta inlägg kan ni bara ignorera egentligen.


UPDATE:  Woops. Bilderna var visst läckta.


Kommentarer
Postat av: linda

haha jag känner mig glad att det börjar den 25 :)

2010-02-16 @ 07:35:16
URL: http://lindainaction.devote.se
Postat av: Nike

De va typ precis när skolan hade börjat eller nått sånt XD <3

2010-03-20 @ 19:35:12
URL: http://elinanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0