Ome, vad det är svårt...

Hej, idag ska jag på muse, ville bara påminna er.

Men, nu har jag bestämt att jag inte ska se fler scener ur New Moon. Så beslutet är taget. Inga mer Entertainment Tonight klipp, inga fler filmade läckta klipp.

Det är inte det att jag inte VILL se dem, bara inte ännu. Jag vill inte se Breakupscenen förän midnatt den tjugonde. Jag vill sitta i min biostol och hålla på att dö av Kstew och Rpatzz heartbreak. Inte nu i crappig kvalité på datorn. 


Så, ing mer spoliers överhuvudtaget förutom promobilder på Edward...*snap back to reality* Ahem, så det här är vad jag vill säga:

[True_Love_Waits_by_xLizabeth_thumb.jpg]

Kommentarer
Postat av: Börge

Verkar smart faktist!

2009-10-26 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0