Okej...

Um, grattis Linda, du fick som du ville. Ett nytt försök.

Hej. Jag är fullt medveten om att mitt senaste inlägg var den tjugonde juni.
Jag vill bara säga att idag är det 9 dagar kvar tills jag ska på Muse. Det kommer bli awesome.




Det här är Muse. Från vänster Chris(bas), Matt (Guitargud, pianomästare och supervokalist) och Dom(Dom on the drum, ett försök till skämt, skratta och se glada ut så råkar ni inte ut för min vrede.)
Jag tror jag har en crush på Muse.

Jag ska gå och lägga mig snart, men först måste jag uppdatera er lite.



Det här är Florence Welch. Hon är sångerska i Florence + The Machine. Hon är fantastisk och har paljetter på händerna. Jag ska ge er några låtar någon dag när jag känner mig generös.

 


Det här är Radiohead med Thom Yorke i spetsen. Han är kejsaren av alternativ musik. Han är Muse´s inperationskälla och crazytalanted. Radiohead är fantatiska. Jag ska ge er min favorit just nu.



Det här är en av mina favorit låtar just nu.

Okej, jag har upptäckt att jag gillar att skriva om musik. Det kanske blir något annat imorgon. Eller i övermorgon.


Kommentarer
Postat av: linda

JONNA DU HAR BÖRJAT BLOGGA JIPPIEEE !!

jag är stolt över dig :) !!

2009-10-14 @ 12:08:41
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/
Postat av: P

Finally!!!

2009-10-15 @ 13:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0