Muse

Såååå, igår var jag på Muse. WOWOWWOWWOWOOWOWW!!! UNDERBART, PAMPIGT, SPEKTAKULÄRT, BOMBASTISKT!! Alltså i äkta Muse anda.

Jag köpte en tröja och en poster efter konserten.




Eftersom jag hade på mig min Starlight tröja så var jag tvungen att stå pp och hoppa till den här låten. Och det var assvårt att hoppa så jag höll på att ramla både framåt och bakåt.


 

 

Efter Starlight körde de stenhårt med sina kändaste och bästa låtar, så jag stod nog upp och sjöng (läs skrek) på alla låtar efter det.

 

 



Så långt ifrån den här videon är filmad, ungeär så nära stod jag. SÅ NÄRA! MATTHEW STOD OCH SPELADE SÅ EFFING NÄRA MIG NÄR JAG; GALNA TANTEN I TIGHT RÖD TRÖJA NÅGRA RADER BAKOM MIG, OCH OM NI LYSSNAR I SLUTET SÅ HÖR NI ASMÖRKA WHOOOO, DET VAR NÅGRA KILLAR I MIN ÅLDER. VI STOD UPP OCH ÄGDE SÖNDER HELA SEKTIONEN! 

Kommentarer
Postat av: Nike!!

Låter skit kul!!

2009-10-28 @ 15:11:35
URL: http://elinanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0