Dop

Hej. Idag har jag varit på dop i täby. Det var trevligt. jag blev attackerad av småbarn. Det låter väl också trevligt?

Imorgon tror jag att jag ska åka till biblioteket och så måste jag köpa en borste. Och grejer att baka med.

Jag tänkte bara lägga in det här:

“In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.” -- Robert Frost

enligt mig är Mr. Frost ett geni. Om ni har tid över så kolla in hans poesi. Wow, vad utbildad och kulturell jag lät.

"gå och läs lite poesi, för det har jag gjort"...

Med det säger jag godnatt.


Kommentarer
Postat av: Kakmonstret

Kaka!!Kaka!!Kaka!!KAKA!!!KAKA!!!KAKA!!!KAKA!!!KAKA!!!

2009-10-26 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0