Random video

Hej. Jag tänkte bara dumpa en av världens bästa låtar på er. Och ja, det är en Final Fantasy video. So what? Den är jawsome. Cut - Plumb spelades under en av de mest romatiska, ångest och kärleksfyllda scener jag någonsin sett. Det var en Vampire Diaries scen och jag ÄLSKADE den.



Så idag har jag varit hemma. det känns som jag har något skit i kroppen. Whatever, det spelar ingen roll.

När jag ändå har ett inlägg med ordet random i så kan jag ju berätta om vad jag låg och tänkte på i morse. Hur bryssel kål växer. De är ju runda jävla bollar, så de måste ju växa på något. Jag menar, på engelska heter de ju Brusell sprouts. Då borde det ju vara något sorts av lång växt. Eller något. När jag sen satt och läst en FF som heter Emanicipation Proclamation och de nämde effing brussel sprouts så var jag tvungen att kolla upp det.


Japp, jag fick svar på min filosofiska monolog. Så här växer brysselkål.


// Mästerinnan av filosofi


Kommentarer
Postat av: Bad Boy Rune

Det visste jag inte! Intressant - faktiskt.

2009-11-26 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0