Musik

Hej. Ursäkte min tidigare inlägg. Jag var berusad av Stefan Salvatore.

Nu tänkte jag lägga in några av mina favoritlåtar just nu.

Jag vet inte varför men den här låten är så pretty. Jag älskar den h'r delen extra mycket:
Oh, up, down, turn around; please don't let me hit the ground
Tonight I think I'll walk alone; find my soul as I go home


okej, moving on...

Eftersom vissa på Youtube är dumma mot mig, och inte låter mig inbädda den här videon. Men KOLLA PÅ DEN!!! DEN ÄR HILARIOUS!!
"Why don´t you have a gilrfriend? You are sooo cool and totally hot!"
"I know!" HAHAHAHAH
här är den iallafall. Kolla! Det är värt det.


Här är låten som ÄGER!







xx

Kommentarer
Postat av: Bad Boy Rune

Bästa Moby:



http://www.youtube.com/watch?v=FAYHTES4whs

2009-11-10 @ 10:08:40
Postat av: linda

SVAR: men jonna den är jätte söt :)!



Kan du sluta säga why don´t we have a .....

Jag ska komma på nått mätte vänta du bara ;) :D

2009-11-13 @ 23:28:33
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0