The laserdome kidZ

Så, imorgon ska jag + klassen ha klassens dag. Inga lektioner och vid typ elva åker vi till stan och spelar laserdome. Mitt och Nikes lag kommer vinna över Lollo och Lindas lag. Bara så ni vet. Mitt lag heter The Laserdome KidZ. Det står skrivet i stjärnorna att vi kommer vinna. Det är öder och grejer.
 


Florence kommer som kanske bekant till Sverige i mars. Och jag lovar att jag kommer hoppa från IKEAS tak om jag inte får gå. Jag ska ringa till Debaser eller whatever och flörta lite så de släpper in mig på nedersta planet, även om det är 18. Sanna mina ord, men jag SKA se Florence frickin Welch. Har jag nämy att hon kommenterade på min blogg? Jopp, generös som hon är så rekomenderade hon en bild till mig.



Japp. Så eftersom jag är såld på FatM på Rivoli Ballroom så ...

Kommentarer
Postat av: Nike

Vi var så jävla awesome idag!!! <3

2009-12-11 @ 22:07:37
URL: http://elinanike.blogg.se/
Postat av: linda

BARA FÖR ATT NI FÖRLORADE !!!! :D

VI VANN ÖVER ER SÅ HÅRT!!

2009-12-12 @ 22:49:05
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0